Re: Czy nagrywanie jest wiedza tajemna?

Autor: nlk (nlk_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 11:28:55 MET

Nagrywanie jest wiedza tajemna !!! Szczegolnie konfigurowanie nagrywarrek
!!!

To moze byc problem z ustawieniem sterownikow do plyty, szczegolnie dotyczy
to plyt TX i twardych UltraDMA. Czasami po zainstalowaniu sterownikow do
UltraDMA takie numery moga sie pojawic. :(

> Jak pisalem, ten pierwszy dysk CD-R widoczny jest tylko w odtwarzarce,
> i tylko na moim kompie, a tu chce dopisac, ze nagrany dysk CD-RW
> widoczny jest tylko w odtwarzarce... ale to moze feature mojej
> odtwarzarki, ktora czyszcze dosc zapamietale i nigdy nie wiem, czy ona
> nie odczytuje bo to jej wina czy tez wina krazka... Musze sprawdzic na
> innym kompie. W tej chwili bardziej mi zalezy na sprawie CD-R.

Tylko i wylaczni nowe cdromy czytaja standard CD-RW, nalezy do nich Toshiba
24x, Teac 24 i wyzsze.Sam ma Toshibe, ale mialem przez kilka tygodni Teac
na testach i bardziej mi przypadl go gustu Teac.

Tutaj problemem moze byc to w jaki sposob nagrywasz plytki, jesli w
multisesion to moze nagrywarka faktycznie nie widziec plytki - tak np jest
z moja Hp 4020i. Trzeba instalowac nowe sterowniki (ktore sa na intenecie,
o czym HP informuje juz w instrukcji, ale oczywiscie nie zalacza tych
sterownikow, bo i po co ?!) ktore umozliwiaja to. Byc moze masz uszkodzona
nagrywarke - to jest mozliwe gdyby nie chciala odzcytac takze innych plytek
- tloczonych, lub nagrywanych przez inne nagrywarki.