Re: Jaka drukarka do 1200 pln?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 01:13:12 MET

<bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com> writes:

> No nie wiem ja zawsze widze że litery z atramentu mają cieniutkie włoski
> (rozlania)

Masz kiepski papier albo atrament. Ale na dobrym papierze atrament
do HP 6xx nie powoduje takich kresek.

Dobry papier nie musi byc drogi - mozna kupic za kilkanascie zl/ryze.
Dobrze przetestowac przed zakupem wiekszej ilosci.

> I wydruk tesktu z atramentu nawet na wyższej rozdzielczości jest duużo
> gorszy od lasera.
> Na tym samym rodzaju papieru (nie toaletowym i nie gazetowym oczywiście)
> IMHO of course.

Tak, lasery drukuja lepiej na kiepskim papierze. Ale:
- maja gorsza czern - toner blyszczy sie, moze sie odklejac, itp - moze
normalnie nie ma to wielkiego znaczenia, ale np. przy robieniu klisz
moze to byc problem.
- za to toner sie nie rozmywa.

Rozdzielczosc ("jakosc druku") na dobrym papierze (do lasera moze byc
gorszy, to niewiele zmieni) laserow i plujek jest moim zdaniem taka
sama.

--
Krzysztof Halasa