Re: Jaka drukarka do 1200 pln?

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 00:24:10 MET

Krzysztof Halasa napisał(a) w wiadomości: ...

>Masz kiepski papier albo atrament. Ale na dobrym papierze atrament
>do HP 6xx nie powoduje takich kresek.
>
>Dobry papier nie musi byc drogi - mozna kupic za kilkanascie zl/ryze.
>Dobrze przetestowac przed zakupem wiekszej ilosci.

A po co męczyć się z papierem? - LASER do tesktu i już
Taka jest moja opinia. Jestem strasznie upierdliwy i na razie nawet na
najlepszym papierze widzę te rozlania. Ale jak ktoś nie jest taki
drobiazgowy atrament jest OK!

>Tak, lasery drukuja lepiej na kiepskim papierze. Ale:
>- maja gorsza czern - toner blyszczy sie, moze sie odklejac, itp - moze
>normalnie nie ma to wielkiego znaczenia, ale np. przy robieniu klisz
>moze to byc problem.
>- za to toner sie nie rozmywa.

Jeszcze mi się nie odkleił. Używam drukarki laserowej (600 dpi) do
naświetleń folii i wiem co mówię. Nie zauważyłem żeby się błyszczał a czerń
jest znakomita (HP 6P)

>Rozdzielczosc ("jakosc druku") na dobrym papierze (do lasera moze byc
>gorszy, to niewiele zmieni) laserow i plujek jest moim zdaniem taka
>sama.

Moim nie. Grafika na plujach wychodzi lepiej, ale tekst nie... Ale to już
kwestia co kto....

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław