Nie da się podkręcić!!!

Autor: Tomasz Marek Brzozowski (tmbrzoz_at_ispid.com.pl)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 21:53:58 MET

Słuchajcie, czy to jest możliwe, że płyta (HX) rozpoznaje w jwkiś sposób typ
procesora? Usiłowałem podkręcić P133 na więcej i nici z tego. Przetestowałem
wszystkie ustawienia i kicha. Niżej się ta, a tam gdzie powinno być wyżej,
jest tak samo, albo niżej. Nie jestem zielony w sprawach PC, ale takie
zachowanie wydaje mi się dziwne. Ktoś miał podobne problemy? Będę wdzięczny
za odpowiedź.
tmbrzoz_at_ispid.com.pl
http://www.ispid.com.pl/~tmbrzoz