Re: Nie da się podkręcić!!!

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 13 Mar 1998 - 08:38:28 MET

On Mon, 9 Mar 1998, Tomasz Marek Brzozowski wrote:

+Słuchajcie, czy to jest możliwe, że płyta (HX) rozpoznaje w jwkiś sposób typ
+procesora? Usiłowałem podkręcić P133 na więcej i nici z tego.

 Widziałem twój ostatni list - aż tak się nie użalaj -:)
 Przyczyna reakcji Kłoczka była prosta: temat jest wałkowany
"co rusz" i jakbyś zajrzał do archiwum peceta miałbyś
odpowiedź na patelni -:)

 Co do "MERITUM" (klon TSR-80, prod. Mera-ELZAB -:) !)
sprawa jest prosta: w nowych procesorach jest blokowany
dzielnik (zdaje się że przez proste pominięcie któregoś
złącza. Dawniej - nim technologia się uleżała - warto było
testować procesory wg. wydolności. Dziś "wychodzą za dobre",
więc żeby droższe nie staniały (za bardzo) przerabia się
droższe na tańsze przez obcięcie dzielnika -:(
 Drzewiej to były tylko narzekania że imperialiści
nadmiar kawy do oceanu wysypują...

 Off topic: musiałem się strzec jak ognia "a propos"
coby znowu się na sążnisty komentaż nie załapać...
 Comments for off-topic: stylistyka ostatnich dwu zdań
jest celowa w celu jak off-topic -;)

+ Przetestowałem
+wszystkie ustawienia i kicha. Niżej się ta, a tam gdzie powinno być wyżej,
+jest tak samo, albo niżej. Nie jestem zielony w sprawach PC, ale takie
+zachowanie wydaje mi się dziwne.

 To jest "firmowa" płyta ?
 ASUSy i parę podobnych pozwala podnieść prędkość taktowania
magistral na *zewnątrz* procesora... Patrz niżej.

+ Ktoś miał podobne problemy? Będę wdzięczny
+za odpowiedź.

 Sygnaturka Kłoczka na miejscu !
 Poniesienie prędkości na płycie również może wygenerować
(inne) problemy (karty za wolne !).

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.