Re: Jaka drukarka do 1200 pln?

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 17:41:31 MET

Bartek Augustyniak napisał(a) w wiadomości:
<01bd4acf$1b8db780$LocalHost_at_default>...
> [...]
piezoelektrycznego

>Może specjalistą nie jestem ale co nieco wiem o drukarkach.
>Drukaki pizoelektryczne wyżucaja krople o objętości 10 pl(piko litrów) ,a
>bąbelkowe (podgrzewanie atramentu) 32 pl. Z tego jasno wynika że
osiągnięcie
>jakości drukarek pizoelektrycznych przez drukarki bąbelkowe jest raczej
>niemożliwe.

Jak mówił Siara w Killerze: Memory fajf i wszystko jasne!
Dzięki za odpowiedź!

Ale mam jeszcze jedno pytanie:
Czy jest technicznie niemożliwe aby drukarki bąbelkowe wyrzucały 10 pl?
Słyszałem że już są takie drukarki. Tylko jakie?
Wydaje mi się że w Epsonie kropla jest jeszcze mniejsza. Tzn. gdzieś
czytałem?
Ktoś wie?

Jeśli byś to wiedział daj znać, bo może poczekam jeszcze z zakupem. Na razie
chyba Epson 600.

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław