Re: p100 na 187MHz ????

Autor: Bart³omiej Kosik (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 18:02:11 MET

Marek Oberman napisa³(a) w wiadomo¶ci:
<01bd4b37$f9b030c0$6b7e74c3_at_fred.wonet.com.pl.wonet.com.pl>...
>W pewnej firmie jest sobie komp z procem p100
>(przynajmniej z takim byl kupowany)
>Dysk sie sypnal i komp poszedl do servisu (plomby)
>Po tygodniu komp wrocil z servisu, ale juz nie
>jako p100 ale 187,5MHz :)
>Pan servisant (zaprzyjazniony z szefem owej firmy)
>stwierdzil, ze podkrecil, a ze system sie nie
>sypal to tak zostawil.
>I tu moje pytanie, czy to jest wogole mozliwe??
>Ja sie spotykalem p100=>133, ale to gora.
>Niestety do kompa nie moge zajrzec bo plomby.
>(Podejrzewam, ze ze wzgledu na znajomosci
>ow pan wsadzil jakiegos walajacego sie p150
> [...]

By³a taka seria setek co chodzi³y na niektórych p³ytach stabilnie (ale z
wiatrakiem od Cyrixa) nawet na 200Mhz, a na 180 to spoko luz ze zw³yk³ym
wiatrakiem.

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuñ xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wroc³aw