Odp: Jaka drukarka do 1200 pln?

Autor: Bartek Augustyniak (ogest_at_kki.net.pl)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 21:16:39 MET

>Do specjalistów:
>Czy taka jakość jak uzyskiwana w Epsonie za pomocą druku piezoelektrycznego
>jest możliwa do osiągnięcia za pomocą technologii stosowanej przez HP
>(podgrzewania atramentu)?
>
>Dzięki za każdy feedback...

Może specjalistą nie jestem ale co nieco wiem o drukarkach.
Drukaki pizoelektryczne wyżucaja krople o objętości 10 pl(piko litrów) ,a
bąbelkowe (podgrzewanie atramentu) 32 pl. Z tego jasno wynika że osiągnięcie
jakości drukarek pizoelektrycznych przez drukarki bąbelkowe jest raczej
niemożliwe.

Bartek Augustyniak
ogest_at_kki.net.pl