Re: Zoltrix i336VSP a predkosc transmisji

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 18:09:26 MET

Dariusz Owczarek napisał(a) w wiadomości:
<01bd4ace$5c221da0$LocalHost_at_default>...

>Ciekawostka. Mam doświadczenia z 5 modemów i szczerze mówiąc "z okna
>DialUpa"
>można wyczytać wszystko tylko nie wynegocjowaną prędkość modemu.
>Tudno żeby modem 14400 wynegocjował mi prędkość 38400 czy modem 28800;
>57600 a takie wartości często mi się pokazują.Fakt że czasem pokazuje się

>ta właściwa wartość, ale kiedy ? to nawet najstarsi górale nie wiedzą :)).

Te duże liczby to nie prędkość połączenia z siecią tylko modemu z
komputerem, ale dlaczego Winda czasem to robi nie wiem
Robi tak na pewno dla zewnętrznych modemów, ale czasem też dla wewnętrznych
(sam widziałem, ale nie wiem czemu)

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław