Problemy z nowym BIOSem

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 14:49:33 MET

Witam!
Po moich zabawach z podkręcaniem procesorka, przyszła pora na nagranie
nowego BIOSu.
I tu pojawił się problem - moje ustawienie 3x75MHz nie działa. Zamiast
225MHz (jak wcześniej) pojawia się 200MHz i komputer działa odpowiednio
wolniej. Z kolei 233MHz (3.5x66MHz) działa poprawnie, ale jest ono
wolniejsze od 225MHz (pisałem o tym w poprzednim liście).
Co mam robić?

Czekam na odpowiedzi i z góry za nie dziękuję,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<SMS: +48601377146_at_text.plusgsm.pl>

Moja konfiguracja:
- Intel Pentium 200MMX