Re: Problemy z nowym BIOSem

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_kki.net.pl)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 19:08:30 MET

Ha ha ha ha hje... Sorry :) Widzisz jak nieoplacalne jest uaktualnianie
biosu. Po prostu Soyo ucwanilo sie i wprowadzilo zabezpieczenie
do biosu (anty-overclocking). Jest to oczywiscie tylko i wylacznie
moja, niesprawdzona teoria. Proponuje Ci abys po prostu wrocil
do starej wersji Biosu.

CU L8r !

Jacek Dabrowski
surgeon_at_kki.net.pl