Re: Odp: USB

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 14:59:13 MET

On Mon, 09 Mar 1998 07:49:53 -0600, zklos_at_lucent.com wrote:

Megabajty z megabitami sie waszmosci myla!

Przesyl polecen dla kontrolera grafiki w ogolnym przypadku niezbyt
ambitnych zadan jest jek najbardziej realny po USB. Problem wlasnie w
tym, ze tylko dla naprawde malo ambitnych zadan (graficzne okna z
ramkami i tekstami, moze jakas nieruchoma grafika), bo przy
ambitniejszych typu MPEG caloekranowo strumien danych do kontrolera
zzera prawie cale lacze.
I co tak powtazasz to "bezsensowne"? Czy jesli cos dla ciebie jest
niepojete to znaczy ze nie istnieje? Rownie dobrze mozna powiedziec ze
przezylanie setek megabajtow na sekunde wewnatrz takiego malego
blaszanego pudelka na stole jest z technicznego punktu widzenia
bezsensowne bo prawie niewykonalne - przeciez ja tylko relacjonuje
stan techniki sprzed cwiercwiecza!
Przesyla sie takie strumienie, przesyla sie laczami szeregowymi, a ze
ty tego nie wiesz to nie znaczy ze nie ma to sensu - w zasadzie na
kazda odleglosc powyzej kilku metrow lacze szeregowe wlasnie nie ma
sensu.
A dyskutowac to moge najwyzej nad sensem przenoszenia kontrolera
grafiki do monitora - nie podoba mi sie koncepcja, ale to juz kwestia
gustu a nie techniki...

Darek