Re: Dobry atramentowy kolorowy kombajn ? (fwd)

Autor: 3 arte (darek_at_stgambit.gda.pl)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 14:49:08 MET

Marcin Miedziejko napisał(a) w wiadomoœci: ...
> Czesc !
>Pytanie, jakich wiele w tej grupie, ale troche nietypowe. Chodzi o
>drukarke atramentowa, ktora by byla "odporna" na duze zamowienia. Od czasu
>musimy wydrukowac jakies foledery co wychodzi ok. np. 1000 stron. Moje
>pytanie dotyczy takiej drukarki, w ktorej w tym czasie nie musialbym
>zmieniac tonera, kontrolowac kazdej strony itp. itd. Przydalby sie jeszcze
>wiekszy zasobnik papieru na np. 400 stron. Mam wrazenie, ze zadaje pytania
>bez odpowiedzi :-)) Jeszcze jeden szczegol, ma dobrze "chodzic" w sieci...
>Dziekuje za wszystko
> [...]

Czesc,
Hmmm... i jeszcze zeby wydruki byly w A3+, wodoodporne, z dobra czernia i
kolorem, na papierze dowolnym lub grubszym itd.
i druk obustronny.

IMHO tragedia. Sam czegos takiego poszukuje od dosc dawna.
Chyba jednak jedynie sluszna bylaby laserowka (ale cena... np. takiego
dobrego Tektronixa 560...). Dobra kopiarka kolorowa tez droga pierunsko.
Woskowe Tektronixy: drogie i druk tylko jednostronny (ale za to ladny).
Atramentowe tez maja swoje ograniczenia (osobiscie czekam na Canona nastepce
modelu bodajze 7000). Zupelnie najlepszym rozwiazaniem byloby znalezc firme
drukujaca naklady na ChromaPress i zlecac druk (dowolny naklad, cena druku
dosc dobra, szybko i swietny druk). Mi juz laser kolor wywietrzal z glowy.

Czego uzywacie do takich zadan w tej chwili?

Darek E.
--- 3 arte ---