Re: AWE64 - problem

Autor: Zbigniew Lukasiak (lukasiak_at_mikro.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 12:58:18 MET

Maciek Ostasiewicz (mo_at_ic.com.pl) wrote:
: On Sat, 07 Mar 1998 16:58:13 GMT, lawa_at_priv.onet.pl
: (=?ISO-8859-2?Q?Andrzej_=A3awa?=) wrote:
: >>Niestety nic nie dodawalem, innej konfiguracji i softu tez nie
: >>zmienialem
: >No to nie wiem... Jedyne co mi przychodzi do głowy, to jakieś
: >sprzętowe uszkodzenie.
Czesc
Ten problem byl juz dyskutowany na tej liscie - zajrzyj do
archiwum. Wnioski byly chyba takie (moge sie mylic):
- uszkodzenie sprzetowe
- (czesciowo) padla pamiec typu eprom lub jakis pal albo gal, ktora podobno
  na karcie siedzi
- jesli na gwarancji - oddaj i zadaj wymiany
Moj kumpel mial cos takiego - przyszlo nagle i nie wiadomo skad,
ale u niego karta wogole sie nie uaktywniala i wywalala
podobne komunikaty podczas odpalania ctcm
Vendor costam error costam identification ...
Wymienili mu na nowa, mowiac ze to nie pierwszy przypadek.
Pozdrawiam
Zbigniew Lukasiak lukasiak_at_phys.uni.torun.pl