Re: Przerywany dzwięk z karty

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 00:59:52 MET

Dnia Sat, 07 Mar 1998 17:27:47 +0100, Maszczyk Krzysztof
<maszczyk_at_ci-2.ci.pwr.wroc.pl> napisał:

[...]
>Pomogło, choć nie całkiem to: s_primary 0 następnie snd_restart
>Potych komendach wydanych na konsoli dźwięk jest o.k. ale ja dalej nie
>wiem
>co robią te komendy i jak to ustawić aby nie trzeba było ich wpisywać za
>każdym razem gdy odpalam grę...

Nie chciałbym kłamać, więc nie powiem, co dokładnie robi s_primary.
Chyba rzeczywiście chodzi o DirectX, bo jak jest s_primary 1, to exec
mówi "DirectSound initialization... using primary buffer...". W każdym
razie snd_restart zawsze każe quake'owi odpalić od nowa sound system z
takimi parametrami, jakie ostatnio ustwaiłeś.
Z w/w problemem zetknąłem się już kilka razy na kartach
"kompatybilnych z SB" i zazwyczaj pomagało.
Natomiast wklepywać tego za każdym razem oczywiście nie musisz. W
katalogu Quake2\Baseq2 stwórz plik autoexec.cfg i wpisz tam, co
chcesz, każda komenda w kolejnej linii (jak to plik
konfiguracyjny...). To tyle. Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/