Re: Przerywany dzwięk z karty

Autor: ALGI (algi_at_kki.net.pl)
Data: Sat 07 Mar 1998 - 19:24:47 MET

On Fri, 06 Mar 1998 20:20:31 GMT, jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) wrote:

>Spróbuj standardowych akcji:
>1. s_primary 1; snd_restart
>2. s_wavonly 1; snd_restart
>
>Jak nie zadziała, to Ci już nie pomogę. Zajrzyj na
>http://quake.org.pl, może tam będą wiedzieli coś więcej.

A ja wiem :)
Q2 chrzani się z DirectX 5. Żeby chodził jest potrzebny ale później
należy w okienku Dxsetup wybrać "przywróć sterowniki audio" (or
something like that) i wszystko wraca do normy. Tak było przynajmniej
w miom przypadku i w przypadku mojego kumpla (a u jeszcze jednego
który miał Gravisa nie pomagało )
ALGI
algi_at_kki.net.pl
Have you crashed your Windows today?