Re: K³opot z HELIOS 3D

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 00:59:55 MET

Dnia 7 Mar 98 15:55:54 GMT, "fachman" <fachman_at_friko.onet.pl> napisa³:

>ja ci powiem ze tez mama heliosa ale w moim przypadku jeszcze nie zdarzylo
>mi sie aby sie zawiesil nie z mojej winy :)
>mozliwe ze to dlatego ze pierwsza rzecza co zrobilem po kupnie to
>sciagniecie sterownikow od diamonda monstera
>jesli to nie pomoze to idz wymien
>zauwazylem jeszcze jedna ciekawa rzecz w driverach diamonda jest
>przelacznik maximum compatibility - maksimum performance (okazalo sie ze
>jest to po prostu zmiana zegara VOODOO z 50 na 57 (to samo co grx_clk) ale
>tu niespodzianka !!! w moim przypadku wszystko powyzej 50 konczylo sie
> [...]

Ten suwak to oczywi¶cie grx_clk. Nie jest te¿ ¿adn± nowo¶ci±, ¿e 99%
monsterów dzia³a bez coolera na 57, za to z Heliosami bywa bardzo
ró¿nie, du¿o zale¿y od egzemplarza. Niektóre nie dzia³aj± nawet na 50.
Niestety, tak to jest z tymi klonami...

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/