Re: Emulator Amigi

Autor: Adam Nowak (lucynka_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 07 Mar 1998 - 22:08:55 MET

Tałajczyk Piotr wrote:

> na którejś płytce bodajże Gamblera dali Kickstart3.0 do amisi pomimo, że
> ten umieszczenie go tam nie było z prawem. ktoś walnął gafę na kożyść kogoś
> innego.
> do odpalenia emulatorka nie wystarczy Ci sam KS3.0. potrzebna jest jeszcze
> dyskietka Workbenchowska, albo jakaś inna bootowalna.
> wg mnie cały ten emulator to tylko ciekawostka. wszyskto chodzi za wolno.

To chyba kwestia definicji pojecia "wolno". U mnie (P2 292 (3.5 * 83))
chodzi szybciej niz A 3000. Nie bez znaczenia jest tez 32 MB emulowanego
RAM'u i emulacja karty Picasso :)

> poza tym trudnością jest także zrzucanie programów z amisi na samej amidze.
> tak czy tak trzeba mieć znajomego z amigą, lub samemu ją posiadać, a wtedy
> używanie takiego emulatora staje się bezsensem.

W wypadku posiadania Amigi przez znajomego to bym sie nie zgodzil. Chyba
nie spodoba mu sie jak mu ja zabierzesz? :)

Pozdrowienia

Vindex