Re: Dobry atramentowy kolorowy kombajn ?

Autor: Michal Sztajer (msz_at_kki.net.pl)
Data: Sat 07 Mar 1998 - 22:08:35 MET

On Thu, 5 Mar 1998 09:50:49 +0100, Marcin Miedziejko <cody_at_amu.edu.pl>
wrote:

> Czesc !
>Pytanie, jakich wiele w tej grupie, ale troche nietypowe. Chodzi o
>drukarke atramentowa, ktora by byla "odporna" na duze zamowienia. Od czasu
>musimy wydrukowac jakies foledery co wychodzi ok. np. 1000 stron. Moje
>pytanie dotyczy takiej drukarki, w ktorej w tym czasie nie musialbym
>zmieniac tonera, kontrolowac kazdej strony itp. itd. Przydalby sie jeszcze
>wiekszy zasobnik papieru na np. 400 stron. Mam wrazenie, ze zadaje pytania
>bez odpowiedzi :-)) Jeszcze jeden szczegol, ma dobrze "chodzic" w sieci...
> [...]

Kiedys moja firma sprzedala klientowi lexmarki 2030
 Koles tyle drukowal, ze co tydzien kupowuje dwa nowe tusze -
drukarki pracowuja u niego nonstop.
To bylo chyba rok temu, a drukarki nie maja wiekszych sladow
wyeksploatowania, zadna ani razu sie nie zepsula!!!! Dodam ze 2030
jest jedna z tanszych i prostszych drukarek w ofercie lexmarka
Mozesz kupic drozsza....

Sprzedajemy lexmarki od poltorej roku i przez ten czas byly dwie
drukarki odeslana do serwisu!!!!!!!

>ps2. Dobrze by bylo, gdyby to nie byla HP

Slusznie!!!! Wlasciciele HP moga pomarzyc o tekiej bezawaryjnosci jak
lexmark.
Odkad firma otworzyla fabryke produkujaca na rynki wschodnie jakosc
gwaltownie poleciala w dol.

Pozdr
                        Michal Sztajer