Re: Emulator Amigi

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 15:16:03 MET

> To chyba kwestia definicji pojecia "wolno". U mnie (P2 292 (3.5 * 83))

spoko, na takim sprzęcie to rozumiem emulacje, mam zwykłego cx166+ i
płaczę.

> chodzi szybciej niz A 3000. Nie bez znaczenia jest tez 32 MB emulowanego
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
z tym przegiąłeś. emulator emulatorem, ale nigdy nie osiągniesz takich
wyników. chyba, że na jakiejś sprzętowej dopałce (choć do peceta nie ma
takich kart, albo mi się tak wydaje).
pamiętam, że na amisie były sprzętowe emulatory PC. jeden przełącznik i
mamy PC. jednak firma Commodore a potem Escom zmiszczyła ten sprzęt swoimi
zagraniami.
ale to chyba "nie ta grupa" jak by ktoś powiedział.

> Pozdrowienia

także.

--
                                       pozdrowionka...