Re: Sprzet za 3 700 ?

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 07 Mar 1998 - 08:43:21 MET

>Problem nie tylko w tym czy dziala ale jak dziala :) Asus czy Abit sa
zawsze
>nieco szybsze niz np. Soyo. Poza tym przy takim podejsciu lepiej kupic np.
>TXPro :) Taniej a tez wielu osobom dziala bez problemu :)

No tak - nieco szybsze... o ile? W jakim przypadku? Chodzi o to, że Windows
będą mi się ładowały o 0,3 sek szybciej?

>itp.,

>Dla mnie jest to raczej bajer nie warty dodatkowych 100 zl :)

Ja bym był spokojniejszy, jakbym wiedział co jest z temperaturą (ew.
podkręcanie, itp).

>Jakies 3 razy czesciej niz w Abicie - ale nie wiem czy mozna to traktowac
>jako zalete. Ja mialem np. powazne problemy przy przejsciu z biosu 2.03 na
>2.05 na Asusie t2p4. Zeby odpalic W95 musialem przeformatowac dysk od nowa
>:(

Tzn. co ile dni/tygodni/miesięcy?

>Np. po firmie :) A tak powaznie to po jakosci komponentow i technologii
>wykonania plyty

Czy technologia wykonania płyty oraz jakość komponentów w Asusie
różnią się czymś od Soyo i Abita?

>No widzisz - powoli zaczynasz widziec zalety :)

Dzięki Wam! :)
Jeszcze trochę i sam sobie podkręce procka... :)

>Wszystko zalezy od rozdzielczosci w jakiej pracujesz i jakosci wzroku :)
Moj
>jest juz niestety zbyt kiepski zeby w 1024/768 pracowac na 15 :(

Jak mam dobry wzrok i lubię 800x600 to chyba taki Samsung 400b (wg mnie
jedyna przyzwoita 14-stka) wystarczy?

>I jakosci :) Jakos nie slyszalem mid'ow z wokalem :)

Ja chyba też nie... :)))
A tak na serio, to często wolę posłuchać MIDów niż samplowanych utwórów - od
nich mam CD.

Ale zawsze... :))

Pozdrawiam serdecznie,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>