Re: Sprzet za 3 700 ?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 06 Mar 1998 - 10:46:23 MET

Wit Witerski napisał(a) w wiadomości: <6dmtth$omm$2_at_newsfeed.onet.pl>...

>Może inaczej - nie chcę żeby mi się zepsuł.
>Co z tego, że będę tym 1 na 10mln?

Na to masz szanse i bez podkrecania :) Biorac pod uwage czestosc zmian
sprzetu prawdopodobienstwo tego ze padnie Ci procesor jest pomijalne :)

>Ale moja działa dobrze i jej napewno w najbliższym czasie nie zmienię.
>Jeżeli kupił bym kiepskiego Asusa (tego 1 na 100tys), to co?

Problem nie tylko w tym czy dziala ale jak dziala :) Asus czy Abit sa zawsze
nieco szybsze niz np. Soyo. Poza tym przy takim podejsciu lepiej kupic np.
TXPro :) Taniej a tez wielu osobom dziala bez problemu :)

>A to właśnie pomiar temperatury jest fajny...

Dla mnie jest to raczej bajer nie warty dodatkowych 100 zl :)

>Jak często? Jak to się ma w stosunku do innych?

Jakies 3 razy czesciej niz w Abicie - ale nie wiem czy mozna to traktowac
jako zalete. Ja mialem np. powazne problemy przy przejsciu z biosu 2.03 na
2.05 na Asusie t2p4. Zeby odpalic W95 musialem przeformatowac dysk od nowa
:(

>Po czym poznajesz jakość?

Np. po firmie :) A tak powaznie to po jakosci komponentow i technologii
wykonania plyty

>Chodzi o to, że trzeba skracać kable do HDD - było o tym na liście.

To raczej wina twardych dyskow niz plyty. Ja przez 1,5 roku pracy na
wyzszych cz. plyty nie mialem zadnych tego typu problemow a troche sprzetu
mi sie przez rece przewinelo :) Czasem trzeba obnizyc PIO mode ale to
wszystko. Aktualnie mam szyne 92 MHz na LX6 i nie ma zadnych problemow :)
Faktem jest natomiast ze uzywam wylacznie dyski IBM i Quantum

>A jaki masz procesor/płytę? (i200MMX, Asus?)

>W takim wypadku to co innego! :)

No widzisz - powoli zaczynasz widziec zalety :)

>Nie znam Ciebie, więc nie wiem tego. ;)

Ja akurat Bartka znam wiec wiem czego sie mozna po nim spodziewac :)

>Czyli zaczynamy od 21"?

Wszystko zalezy od rozdzielczosci w jakiej pracujesz i jakosci wzroku :) Moj
jest juz niestety zbyt kiepski zeby w 1024/768 pracowac na 15 :(

>17"...

>Sensowne 17"

Nie przesadzal bym z ta cena. W okolicach 2000 zl da sie juz kupic porzadny
monitor do pracy w 1024/768. IMHO na 1280/1024 17 jest i tak za mala

>Ale np. mnie jest szkoda dopłacać 400zł do fajnej 15"...
>(wynika to TYLKO z mojego skąpstwa - może ktoś też taki jest) ;)

>samplomwanej...
>
>...pod względem objętości...

I jakosci :) Jakos nie slyszalem mid'ow z wokalem :)

>Raczej nie. Gust można mieć różny, ale skoro WSZYSTKIE "normalne" aplikacje
>wymagają Windows 95, to nie ma wyjścia... :(

Wszystko zalezy od wymagan :)

Zawsze zostaje jeszcze 208 :)

>Wszystkie 166 tak mają?
>A słyszałem, że ktoś podkręcił i166 na 233 itp.

To jeszcze w czasach kiedy nie byly blokowane :)

>A 15" to co? Ciut mniejszy masochizm...

Ale juz akceptowalny :)

>Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
><SMS: +48601377146_at_text.plusgsm.pl>