Nagrywarka CDD3610 i DAO...

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Fri 06 Mar 1998 - 17:37:51 MET

Zdrowko !!!
 Czy jest tam gdzies na swiecie ktos, kto wie czy nagrywarka CDD3610
Philipsa obsluguje standard zapisu "Disc At Once" ? Mam dostep do
takiej wlasnie nagrywarki, mysle o kupieniu prywatnej; CDD3610 jeszcze
mi nie zmarnowala zadnej plyty a w zaden sposob nie moge jej zmusic do
nagrania plyty "Disc At Once" (jak wiadomo przy takim nagrywaniu plyta
audio pozbawiona jest przerw miedzy utworami - i o to mi wlasnie
chodzi). Na marginesie - plyty Floyd'ow czy koncertowe raczej kiepsko
brzmia ze wstawkami po 2 sekundy ciszy.
 Philips trabi na www's, ze oczywiscie CDD3610 umozliwia DAO (uwaga -
- chodzi o CDD3610 a nie o OmniWriter'a 26A = Ricoh6200).
 Probowalem wszystkiego co mam, Adaptec'a Easy-CD Pro, ver. (zapomnia-
lem) ostatnia, GEAR'a 4 Win 95 (ver. 4.2. z upgrade'm do obslugi nagry-
warek IDE), Point CD (lub cos takiego). Wszystkie programy odmawiaja
nagrania plyty za jednym "zagrzaniem". Np. u Adaptec'a wyglada to tak,
ze "Disk info & Tools" pokazuje "Not supported" przy DAO a w zakladce
z ustawieniami znaczek DAO jest szary - nie-do-wlaczenia. Firmware
w nagrywarce jest najnowszy(e) (znowu nie pamietam numerka, ale szukalem
sporo czasu i znalazlem tylko ta wersje, ktora juz w CDD siedzi).
 No wiec...
 Czy ktos ma CDD3610 ?
 Czy moze nagrywac DAO ?
 Jesli nie mogl nagrywac DAO a juz moze, to co zrobil ?
 Jesli nie mogl nagrywac i dalej nie moze to jak sobie radzi z plytami
audio (trzeba sie pogodzic z ulomnoscia CDD) ?

 Jeszcze dwie sprawy...
 1. Adaptec pokazuje, ze CDD3610 ma ok. 780kB bufora. Natomiast po
    podlaczeniu OmniWriter'a informuje o pamieci 1MB. Czy CDD nie moze
    wykorzystac swojego pelnego 1MB ?
 2. Czy slyszal ktos o trzaskach na poczatku plyty nagranej przez Omni
    przy WYLACZONYM "Disc At Once" ?

 Szkoda, ze CDD2600 nie obslugiwal plyt RW... To byla nagrywarka...

 Najlepszego...
                                  M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl