Re: Nagrywarka CDD3610 i DAO...

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 23:42:48 MET

Fri, 06 Mar 1998 17:37:51 +0100, Mariusz Jaworski
<genesis_at_bonair.waw.pl> piszesz:

> Czy ktos ma CDD3610 ?
Tak.

> Czy moze nagrywac DAO ?
Tak.

> Jesli nie mogl nagrywac DAO a juz moze, to co zrobil ?
EZ CD Pro 2.11c dostarczony z nagrywarka ma zablokowane DAO dla 3610.
Nalezy pobrac upgrade z www Adapteca. Po zainstalowaniu numer wersji
EZ CD sie nie zmieni, ale DAO bedzie mozliwe.

Dodatkowo jezeli masz firmware 1.0 to nalezy pobrac z www Philipsa
wersje 2.02. Wersja 1.0 nagrywala DAO w taki sposob, ze czasami plyty
audio nie chcialy grac w komputerze.

> Jesli nie mogl nagrywac i dalej nie moze to jak sobie radzi z plytami
>audio (trzeba sie pogodzic z ulomnoscia CDD) ?
Od biedy mozna nagrac plyte jako 1 trak :-)

> Jeszcze dwie sprawy...
> 1. Adaptec pokazuje, ze CDD3610 ma ok. 780kB bufora. Natomiast po
> podlaczeniu OmniWriter'a informuje o pamieci 1MB. Czy CDD nie moze
> wykorzystac swojego pelnego 1MB ?
Chyba ma 1M fizycznej pamieci, ale na bufor udostepnia 768KB.

> 2. Czy slyszal ktos o trzaskach na poczatku plyty nagranej przez Omni
> przy WYLACZONYM "Disc At Once" ?
Raczej nie, natomiast slyszalem o trzaskach na poczatku utworu przy
zgrywaniu z plyty. 3610 raczej nie ma tych klopotow, ale to moze
zalezec tez od programu zgrywajacego.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)