Odp: Hyby, huby...

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Fri 06 Mar 1998 - 12:46:09 MET

-----Wiadomość orginalna-----
Od: Darek Knopinski <knop_at_kki.net.pl>

>Najlepszy jest kabel kategorii 3 lub wyzszej. Powinien byc 4 parowy czyli 8
>zylowy. Powinien byc ekranowany. Skretka to taki plaski kabel, pogdobny do
>telefonicznego, takiego jaki masz w domu.

sluchaj, ten temat tez mnie bardzo interesuje. Dlaczego zalecasz koniecznie
skretke ekranowana ?
z tego co sie orientowalem, to teraz tylko w uzyciu jest UTP, poniewaz kable
sa na tyl dobrej jakosci, ze mozliwosc zaklocen jest nieznaczna.

>Jezeli komputery sa blisko mozna kupic gotowy patchcord (wazne by byl
>_Z_PRZEPLOTEM_)

czyli jednak sie krzyzuje ?

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl