Odp: Hasło sieciowe przy starcie W95

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Fri 06 Mar 1998 - 12:32:29 MET

>Za każdym razem gdy uruchamiam wingrozę ,żąda ode mnie hasła sieciowego .

nie wspisuj logina ani hasla i daj OK

>Stało się tak po uruchomieniu DUNCE'a(juz go nie mam)
nie mozliwe - dunce nic nie zmienia w systemie

>Jak się tego cholerstwa pozbyć ?
wywal oblsuge necrosoft networks, ipx inne. przestaw logowanie z 'necrosoft
networks' na 'logowanie windowz'. jezeli uzywasz modemu i nie masz zadnej
karty sieciowej ani nic w tym stylu, to w 'panel sterowania' / 'siec'
powinno zostac tylko 'karta dial-up' i 'tcp-ip' .

>Poza tym dotychczas klikając na Network zawsze wyświetlany był komunikat
najlepiej wywal network z pulpita bo jest zbedne

> pomimo,że nic nie robiłem.
pewnie instalowales modem, lub dodales jakis protokol.