Re: Hyby, huby...

Autor: Darek Knopinski (knop_at_kki.net.pl)
Data: Fri 06 Mar 1998 - 19:07:04 MET

>sluchaj, ten temat tez mnie bardzo interesuje. Dlaczego zalecasz koniecznie
>skretke ekranowana ?
>z tego co sie orientowalem, to teraz tylko w uzyciu jest UTP, poniewaz
kable
>sa na tyl dobrej jakosci, ze mozliwosc zaklocen jest nieznaczna.
Masz racje ale zalecam kabel ekranowany tylko na wszelki wypadek. Szczerze
mowiac mam 15 lat i staram sie pomoc wszystkim jak moge. Osobiscie jestem
miniadminem takiej malej sieci lokalnej z moimi kolagami rowniez zasobnymi w
wiedze. Staram sie powiedziec cos na ten temat na tyle na ile moge.

>czyli jednak sie krzyzuje ?
Tak. Schemat polaczenia kabli podalem w odpowiedzi na list Huby, huby.

Z powazaniem Darek Knopinski.
Name: Darek Knopinski
E-mail: knop_at_kki.net.pl
ICQ UIN: 7949536