Re: USB

Autor: zklos_at_lucent.com
Data: Fri 06 Mar 1998 - 02:13:52 MET

Mialem nadzieje, ze zostanie to odebrane w sposob zartobliwy (takie mialo
byc). Generalnie chodzilo mi o to, ze w pogoni za uniwersalnoscia i szybkoscia
dojdziemy do tego, ze nalezaloby wymyslic cos na ksztalt PCI wyprowadzonego na
zewnatrz. Jasna sprawa, ze kabel wypuszczony z gniazda PCI rozwlilby cala
sprawe. PCI dopuszcza obciazenie pojemnosciowe lini sygnalowych do bodajze
10pF. Wymaga to nawet specjalnego projektowania kart PCI, tak zeby scalaki
byly blisko zlacza. Dolaczenie tasmy spowodowaloby drastyczne pogwalcenie tych
warunkow, tak, ze nic by nie dzialalo. Oprocz tego wiele innych spraw.
W kazdym razie nie chodzilo mi o doslowne przedluzanie PCI na zewnatrz. A moze
swiatlowody ? (he he)

Ja osobiscie uwazam, ze przesylanie obrazu po USB to absurd. Jak by nie
patrzec to sa dziesiatki (patrzac przed karta graficzna) lub setki (jesli
cyfrowo przesylac wygenerowany obraz) megabajtow na sekunde. To ABSURD. Nikt
nie przewidywal USB do takich rzeczy !!!

Z powazaniem
Zbyszek Klos
dawniej Politechnika Lodzka, obecnie firma telekomunikacyjna o swiatowym
zasiegu.