Re: K6 kontra Intel MMX

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 06 Mar 1998 - 01:26:54 MET

On 04 Mar 1998 01:04:37 +0100, Krzysztof Halasa
<khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:

>Tak piszesz, jakby opis bledow Pentium (wszystkich, nie tylko tych,
>po ktorych Intel zastanawia sie, czy bedzie musial wymieniac procesory,
>i jak by tego uniknac) dalo sie zmiescic na jednej stronie.

Nie, ale poprzednik chyba w ogole kwestionowal istnienie bledow w K6.

W sierpniu'97 kupilem K6-200 i dalem za niego duuzo pieniedzy.
Wczesniej mialem CRYixa pr166+ wiec po tak wspanialych reklamach w
pismach/internecie skusilem sie znow na klona.
Miesiac pozniej z ulga pozbylem sie i 50zl doplaty za ip200mmx i owego
aemdeka.
Powod ? Wiele. Najwazniejsze to revision "B" i to, ze jestem takze
zapalonym graczem.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl