Re: Monitor 15"

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 06 Mar 1998 - 01:27:18 MET

On Tue, 03 Mar 1998 21:23:27 GMT, dobrov_at_friko.onet.pl (Arkadiusz
Dabrowski) wrote:

>Generalnie racja, ale pokaz mi sklep, gdzie pozwalaja wypakowac powiedzmy
>piec monitorow i sobie powybierac.

Piec to przesada, ale trzy to bez problemu. A jesli zaden z nich nie
jest dobry to pozostaje poczekac na nastepna dostawe. A ow sklep to
*.* w Kaliszu ;)
Zreszta kazda _porzadna_ firma/sklep umozliwi Ci dokonanie wyboru.
Kupna monitora inaczej niz przez wybor z kilku sobie nie wyobrazam.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl