Re: Konflikt?

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 06 Mar 1998 - 01:27:12 MET

On Wed, 04 Mar 1998 15:59:50 +0100, "Paweł Boguszewski"
<pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl> wrote:

>O! o! Właśnie! Jakie programy free/shareware dają takie dodatkowe efekty pulpitu
>w'95 (to znaczy konfigurowalny pasek z ikonami na taskbarze, minimalizacje
>programu po kliknięciu taskbaru, informacje ile plik(i) mają MB, bajtów i ile
>rzeczywiście zajmują, indywidualne ustawienia dla folderów, wygładzanie itp.).
>Nie koniecznie pulpit jako HTML. Dzięki za nazwy i linki.

Hm - nie pomoge Ci zbytnio, gdyz ich po prostu nie uzywam, tzn. takich
do paska zadan, tematow desktopowych itp. itp. Nie lubie miec
niepotrzebnych rzeczy w pamieci ;) Wiem, ze taka mozliwosc /i tysiac
innych/ oferuje program Drag & File Gold.

Do wygladzania czcionek, ustawiania hi-kolorowych ikon, podmieniania
domyslnych ikon /np. folderow/ na inne itp. uzywam More Properties
2.03 www.imaginary.co.za - programik umozliwia zmiane naprawde wielu
ukrytych opcji w95/NT4. Fajny jest takze Microangelo 2.01
www.impactsoft.com

Poszukaj takze odpowiednich programikow na www.softseek.com w
odpowiednim dziale - jest tam tego tysiace ;)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl