Re: CD-Audio i dwie sekundy...

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 14:53:50 MET

popej_at_friko.onet6.pl (Andrzej Popowski) wrote:

> [...]
>pracuje bez zarzutu.
>
>Drugi problem dotyczy nagrywania, w przypadku TAO zawsze pojawia sie
>przerwa ok. 2sek miedzy sciezkami, poniewaz naped wylacza laser (mozna
>to zaobserwowac na ledach napedu). Niektore napedy pozwalaja ustawiac
>dlugosc tej przerwy az do 0 (chyba Sony), ale i tak uwazam, ze
>wlasciwsze jest uzycie DAO.
>
>Zauwaz, ze jezeli kopiujesz plyte z osobnymi utworami, to na koncu
>utworu jest zwykle chwila ciszy. W rezultacie dwa powyzsze bledy
>znosza sie wzajemnie, to co zgubi sie przy odczycie (ta koncowa cisza)

A jak wyjasnisz sprawe plyt (tloczone), ktore sa nagrane jakby ciagle ?
przyklad stanowic moga chocby plyty jarre'a , lub jakiekolwiek inne gdzie
utwory sa ze soba polaczone roznymi dzwiekowymi przejsciami.
program cdda.exe bez problemu takie cos rzeczyta, tylko w jaki sposob
mozna nagrac tak odczytane sciezki ?