Re: CD-Audio i dwie sekundy...

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 23:32:40 MET

4 Mar 1998 13:53:50 GMT, Grzegorz Szyszl/o <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>
piszesz:

>A jak wyjasnisz sprawe plyt (tloczone), ktore sa nagrane jakby ciagle ?
>przyklad stanowic moga chocby plyty jarre'a , lub jakiekolwiek inne gdzie
>utwory sa ze soba polaczone roznymi dzwiekowymi przejsciami.
>program cdda.exe bez problemu takie cos rzeczyta, tylko w jaki sposob
>mozna nagrac tak odczytane sciezki ?

Wlasnie nalezy uzyc DAO. Oczywiscie zgrywanie powinno byc poprawne,
czego nie potrafi zrobic EZ CD Pro (przynajmniej w znanych mi
komputerach). Ja zgrywam za pomoca windac32 i nagrywam EZ CD Pro w
trybie DAO. Wszystko wtedy jest jak trzeba, plyta gra jak orginal -
bez przerwy lub z przerwami w postaci ciszy na koncach utworow. Takie
przegranie nie zachowuje jednak czasu wyswietlanego podczas
odtwarzania. Dlugosci utworow pokazywane na wyswietlaczu moga sie
troche roznic.

Podobno sa programy kopiujace, ktore rowniez odczytuja i nagrywaja
informacje o czasie, ale nie mialem takiego w reku.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)