Re: CD-Audio i dwie sekundy...

Autor: tyrell_at_hotmail.com
Data: Tue 03 Mar 1998 - 15:46:19 MET

co do 74 minut to i owszem mozna kopiowac wieksze tylko trzeba miec wieksze CDR
ktore jak narazie widzialem raz jakis rok temu i koniec , byly to Philipsy ktore
mialy pojemnosc 700MB zamiast 650MB. A co do 2 sec. to problem zazwyczaj lezy w
firmwarze nagrwary np philips 3610 obcina 2 sec. jak zrzucasz z 6x predkoscia a
nie obcina przy mniejszej ;-)