Re: CD-Audio i dwie sekundy...

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 17:53:23 MET

tyrell_at_hotmail.com wrote:

: co do 74 minut to i owszem mozna kopiowac wieksze tylko trzeba
: miec wieksze CDR ktore jak narazie widzialem raz jakis rok temu i koniec,
: byly to Philipsy ktore mialy pojemnosc 700MB zamiast 650MB.

Hmm... Skopiowałem coś AFAIR 77 minut z sekundami, na całkiem zwykłego
TDK czy Verbatima.

--
	Leszek.