Podkręcanie procesora

Autor: Paweł Chałczyński (alisoft_at_polbox.com)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 23:30:12 MET

Mam Intel Pentium 200.
Jest standardowo ustawiony : 66Mhz i mnożnik 3.
Mogę zmienić zegar na 75Mhz - myśle że nie będzie z tym problemów.
Mogę zmienić także mnożnik na 3.5 jednak w mojej płycie głównej jest to
powiązane ze zmianą napięcia na Dual Voltage (3.3 i 2.8 która jest
zastrzeżona tylko dla MMX a ja mam procesor bez - ustawione Single Voltage
3.3). Czy więc mogę zmienić napięcia bez ryzyka spalenia ???

Paweł Chałczyński
ALIGATOR
alisoft_at_polbox.com