Re: DO BOGOW OVERCLOCKING'U

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 11:28:11 MET

Tomasz Jarnot wrote in message ...
> [...]

[...]

>Stary z konfiguracji ktora podales spokojnie mozna wycisnac 300 MHz ( daj
>predkosc busa 83 MHz, mnoznik 3.5 ) i nic sie nie bedzie przegrzewalo.
>
> Jurand

Czy Ty przypadkiem nie polecales BOXa 166MMX SL27V ? Trafil mi sie taki i
rzeczywiscie pracuje w kazdym ustawieniu, jednak 292MHz tylko pod DOS.

Mam jeszcze P 233MMX, ten nie bootuje sie na 292. Z tego co czytam w roznych
listach dyskusyjnych, Pentium chodzi wiarygodnie na tej czestotliwosci przy
napieciu rdzenia 3.2V, jednak nie mam ochoty na takie przekroczenie
specyfikacji.

Natomiast 262MHz (75*3.5) jest bezproblemowe.
Przy 83MHz na szynie pojawiaja sie klopoty z kartami i interface IDE, trudno
okreslic, co bedzie dzialac a co nie. U mnie nie lubi 83MHz karta dzwiekowa
PCI.

Pozdrowienia
Andrzej Popowski
(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address )