Re: Pomocy!!! (Tablica alokacji FAT)

Autor: Zebacz (zebacz_at_iname.com)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 22:03:47 MET

Mam nadzieje, ze uzywales do formatowania oryginalnego programu
Seagata - Diskwizard. Jesli nie to sproboj. Normalnym fdisk'iem i formatem
nie wolno formatowac tych dyskow (a moze sie myle?).

Wojciech Dec napisał(a) w wiadomości: <6aq10i$a1k$1_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...

WARNING !!! Your Mind Is Not Responding
- (A) Abort, (R) Retry, (C) Cancel
Tatarski Slawomir: zebacz_at_iname.com