Re: Pytanie o pluję EPSONa

Autor: Zebacz (zebacz_at_iname.com)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 22:13:27 MET

Zalety: rewelacyjne wydruki grafiki, dosc szybka, idealna dla amatora lub
polprofesjonalisty do domu.
Niestety posiada tez wady: nie mozna napelniac ponownie cartridgy (ani
wyciagac raz zalozonych), zalecane sa oryginalne cartridge (widzialem juz
niefirmowe, ktore uszkodzily glowice), technika druku piezzo (cholernie
droga jesli chodzi o naprawe pogwarancyjna - 2/3 wartosci drukarki). Jesli
zalezy ci na jakosci kupuj, HP Ci tego nie da. Jesli chcesz drukowac teksty
kup HP, tansza w eksploatacji.
Acha jeszcze jedno, na reklamowkach o drukarce zamieszczone sa papiery
Epsona, nie bierz ich pod uwage, sa kosmicznie drogie !!!
Jesli chodzi o awaryjnosc modelu Epson Stylus 400, to od premiery (ok. roku
temu, dokladne nie pamietam) nie mialem zadnych zgloszen do naprawy, a
sprzedalem ichh kilkanascie sztuk.

Piotr Sut napisał(a) w wiadomości: <6aq776$6n0$1_at_gryzmak.lodz.pdi.net>...

WARNING !!! Your Mind Is Not Responding
- (A) Abort, (R) Retry, (C) Cancel
Tatarski Slawomir: zebacz_at_iname.com