Re: Pomocy!!! (Tablica alokacji FAT)

Autor: Wojciech Dec (wdec_at_linusia.ii.uni.wroc.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 14:42:42 MET

Zając (hare_at_friko2.onet.pl) wrote:

: -- Poszukuję osoby znającej się bardzo dobrze na dyskach. Zakupiłem nowy
: dysk Segate 2.5GB. Po podzieleniu na partycje, formatowaniu, w scandiscu
: wychodzi błąd:
: "Ten dysk zawiera jedną lub więcej kopii zapasowych pliku tablicy alokacji
: FAT .Kopie powinny być identyczne, ale nie są." Wychodzi to przy każdym
: uruchomieniu scandiscu, naprawia i nic.Co z tym zrobić próbowałem prawie
: wszystkiego...
: Pozdrawiam (o:B

Musi pomoc formatowanie partycji, z ktora masz problem.
Swego czasu Symantec (Norton Utilities 8.0) stworzyl swietne narzedzie --
Norton Disk Editor (albo jakos tak). Troche to ryzykowne, ale mozna
skopiowac pierwsza tablice do drugiej (kopie drugiej zapisz na dyskietce).

Jesli formatowales na FAT32, to radze uwazac i poszukac nowszego narzedzia.

              Wojciech Dec
     e-mail : wdec_at_tcs.uni.wroc.pl