Re: Jaki dysk wybrac?

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 22:25:45 MET

Dnia Thu, 29 Jan 1998 16:03:27 +0100, "Adam Szewczak"
<horses_at_friko.onet.pl> stworzył takie coś:

>Ja postawił bym na Seagate, mam dwa modele 4,3 i 1,2, działają bez zażutu, a
>z Caviaarami miałem styczność w zeszłym roku. Jednemu z moich znajomych
>sypnąl się napęd i stracił bardzo wiele ważnych danych, innemu nie chciał
>wogóle ruszyć, a jeszcze innemu, również posypał się napęd.
>
>Jest to jednak tylko moje zdanie.
A ja straciłem "bardzo dużo bardzo ważnych danych" na seagacie 2.5. I
co z tego? Otóż nic. IMHO trzeba by przebadać baaaardzo dużo dysków i
potem jakoś uśrednić dane, żeby to miało jakikolwiek sens!

Jakie Seagate'y są takie superszybkie w porównaniu do Caviarów?

Moja opinia (jeśli to kogoś interesuje): Caviary są lepsze...

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Ulepszanie Win95 i inne formy rozrywki (odsłona druga):
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/