Re: Czestotliwosc odswiezania w trybie tekstowym DOS

Autor: Bojar (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 22:24:35 MET

Kazimierz Debski <kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl> napisał(a) w artykule
<6anm22$grp$2_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
> Witam,
>
> Znajomy ma taki problem: Jego zona calymi dniami siedzi i meczy wzrok
pracujac
> w DOS-ie nad programami ksiegowymi, bo nie zna sposobu jak zmusic jego
karte do
> zwiekszenia czestotliwosci odswiezania w trybie tekstowym.

Jezeli to jest Virge lub inna S3 to jestem w posiadaniu takiego programiku
nazywa sie to S3REFRESH i pozwala na zmiane ustawien odswiezania w DOSie
Ja mam go na swoim CD ze sterownikami (DataExpert)
Jezeli nie znajdziesz to pisz na priv - podesle.

Pozdrawiam
Bojar <pibojar_at_priv.onet.pl>