Re: Jaki dysk wybrac?

Autor: Adam Szewczak (horses_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 16:03:27 MET

Ja postawił bym na Seagate, mam dwa modele 4,3 i 1,2, działają bez zażutu, a
z Caviaarami miałem styczność w zeszłym roku. Jednemu z moich znajomych
sypnąl się napęd i stracił bardzo wiele ważnych danych, innemu nie chciał
wogóle ruszyć, a jeszcze innemu, również posypał się napęd.

Jest to jednak tylko moje zdanie.

Adam Szewczak
horses_at_friko.onet.pl

Ewa Zielinska napisał(a) w wiadomości: <6apj3o$33h$1_at_flis.man.torun.pl>...