Re: Pomocy!!! (Tablica alokacji FAT)

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 17:15:06 MET

At 16:48 98-01-29 +0100, you wrote:
> [...]

  zanim posluchasz rad naszych kolegow to napisz jaki
  to jest dokladnie model dysku (przepis zte wszystkie
  cyferki i symbole dysku)
  Oraz napisz jaki masz model/chipset itp swojej plyty.
  Objawy bardziej wskazuja na niedopasowanie napiec
  zasilajacych i sygnalow niz na jakies inne przyczyny

[ciach]

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna ==============