Pomocy- Pecet sie wali

Autor: Ireneusz Wlizlo (wlizak_at_fox.ds14.agh.edu.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 03:10:40 MET

Zwracam się z prośba do wszystkic guru windowsowych
wali mi sie system np; coraz czescie dostaje takiego objawa: wyskakuje
niebieski ekran a na nim napisane "Wystąpił krytyczny wyjątek )e w
0028:C0000D3D.
Bieżąca aplikacja zostanie zakończona" dalej juz znaja wszyscy
i jesli anwet uda sie wrócić do windy bez resetu to sa problemy przy
współpracy z siecia
a poza tym np bardzo często pada Quake , a ostatnio nawet explorer
windows

prosze o pomoc bo już nie mam pojęcia co jest grane czy to sof czy tez
hardware cos miesza( winda była już przeinstalowywana )

please help me
irek