Re: Pomocy- Pecet sie wali

Autor: Tomasz Brodzikowski (tomaszek_at_vipcybercity.dk)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 22:32:16 MET

Typowy problem, restartowujesz na pewno za czesto komputer, niszczysz
windows i inne programy.Zainstaluj Windows IE 4 jeszcze raz no przy okazji
inne programy, na przyszlosc zdobac Nortona U 2 i zkopiuj kartoteki, dobrze
jest terz przejechac komputer Fix It , mniej problemow bedziesz mial jesli
przeinstalujesz Windows na B wersje.
Czesc
Tomaszek