Re: Bios

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 19:12:14 MET

On 26 Jan 1998 08:02:45 GMT, "Tałajczyk Piotr"
<piotr_ta_at_friko2.onet.pl> wrote:

>jak chcesz slac takie pliki to na priva facet. u nas wiekszosc ludzi placi
>za kazde nowe rozpoczete 3 minuty serfowania, a dla wielu ludzi z tej grupy
>ten plik jest gowno wart, biorac pod uwage fakt, ze musza go sciagac z
>newsow bo jakis palant go wyslal.

1. Wyslanie binaria to oczywiscie blad. NIE WOLNO tak robic.
2. "Palantem" trzeba byc, by to sciagac. Ja sciagam najpierw naglowki,
rozlaczam sie, zaznaczam co potrzeba i sciagam cale wiadomosci. Jesli
tak nie chcecie robic to sobie zaznaczcie, zeby Wasz program nie
sciagal wiadomosci powyzej np. 200 linii. Wszystko !
3. Panowie co sciagaliscie ow program - MYSLENIE NIE BOLI i trzeba je
czasem stosowac.
4. Juz widze jak kazdy nowicjusz bierze sie najpierw za netykiete a
potem do newsow. Popelni blad i zamiast kulturalnie poinformowac
delikwenta co mozna, czego nie od razu bierzecie sie do inwektyw -
kultury troche takze trzeba w zyciu liznac !

Bez obrazy.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl