Re: Co jest grane z moim RAMem?

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 19:49:35 MET

Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> napisał(a) w artykule
<34cdb28a.1092140_at_news.icm.edu.pl>...

Oprócz

> To też racja, ale naprawdę nie wiem co by trzeba było mieć władowane
> do konfiga żeby było za mało pamięci (jeszcze nigdy mi się to nie
> zdarzyło z innych powodów niż wirus)

wystarczy mieć sterownik drivespace i już jesteś w plecy 80 kilo. a to już
wystarcza do nieuruchamiania się programów, które chcą trochę więcej
konwencjonalnej.

--
pozdrowionka i dawaj też na pirva
email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl