Re: Co jest grane z moim RAMem?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 17:22:44 MET

krisr_at_friko.onet.pl (Krzysztof Romanski) napisał(a):

> Tak od razu wirus?...A ile to pamięci min potrzebuje mks na
> uruchomienie się? Poleciłbym sprawdzenie ile jest dostępnej pamięci

Nie tak znowu dużo ...

> poleceniem mem/c. Wtedy będziemy myśleć dalej.

To też racja, ale naprawdę nie wiem co by trzeba było mieć władowane
do konfiga żeby było za mało pamięci (jeszcze nigdy mi się to nie
zdarzyło z innych powodów niż wirus)

--
    _/         _/    _/    _/   _/     _/_/_/_/        Lukasz Bajonski
   _/         _/    _/    _/  _/      _/            ( lbajon_at_sgh.waw.pl )