Re: Spis szybkosci zrzutu CD-ROM'ow ?

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 19:49:29 MET

Marmot <marmot_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<01bd2afe$72449940$LocalHost_at_default>...
> Czy jest gdzies w sieci spis modeli CD-ROM'ow z podanymi ich szybkosciami
> zrzutu sciazek z plyt muzycznych ?
> Dlaczego w ogole rozne modele CD-ROM'ow z rozna szybkoscia zrzucaja traki z
> plyt muzycznych ? od czego to zalezy ?

na www.mp3.mtl.pl jest spis.
a tak na marginesie to mój kumpel kupił cd_rom creative_X12 (to ten z pilotem -
chyba wiadomo o co chodzi?) i okazuje się, ze toto sciąga mu cd_audio z
prędkością X12. widziałem to na własne oczy tak, że nie jest to kant. zrzucanie
bez żadnych szumów, czy trzasków.

--
pozdrowionka i dawaj też na pirva
email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl